سبد خرید 0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاسخ به پرسش‌های متداول

نحوه ی ثبت سفارش:

بعد از انتخاب کالای مورد نظر، آن را به سبد خرید اضافه و به ترتیب، مراحل خرید اینترنتی را تکمیل نمایید.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، پارسینیل جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

نحوه ی استفاده از حساب کاربری:

در زمان ثبت اولین سفارش و پس از تایید رمز یکبار مصرف ارسالی به شماره تلفن همراه ایمیل وارد شده، حساب کاربری شما فعال خواهد شد.

زمان بندی ارسال سفارش:

  1. درپایان هر روز کاری، تیم فروش پارسینیل کلیه محصولات فاکتور شده در آن روز را بسته بندی و در ابتدای روز کاری بعد تحویل شرکت پست خواهند داد. شرکت پست نیز مطابق قوانین و محدودیت های خود بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت پس از این زمان ، کالاهای تحویل گرفته شده را به مقصد سفارش خواهد رساند. درمواردی که ارسال از طریق سایر اپراتورهای پستی و خصوصی انجام گیرد زمان اجرای عملیات تحویل کالا به مشتری کاهش خواهد یافت.
  2. شما خریدار محترم پس از نهایی شدن ارسال محصول می توانید با ورود به پنل کاربری خود در وب سایت پارسینیل کد مرسوله خود را دریافت نمایید.
  3. به منظور اطلاع از وضعیت بسته ی پستی خود، با مراجعه به وب سایت اداره پست و انتخاب گزینه رهگیری مرسولات می توانید از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردید. برای انجام این پیگیری می توانید به آدرس post.ir مراجعه نموده و با وارد کردن کد مرسوله در کادر اصلی از این خدمت استفاده نمایید.

روش های ارسال سفارش:

روش های حمل و نقل سفارش های مشتریان عزیز به صورت های زیر است:

  1. ارسال سریع: این سرویس درب به درب بوده و در صورتی که سفارش تا قبل از 12 ظهر ثبت شود، بسته ارسالی ظرف یک روز کاری برای مشتریان ساکن تهران و 2 روز کاری برای دیگر شهرستان ها ارسال خواهد شد. سفارش های بعد از 12 ظهر در روز کاری بعدی ارسال خواهند شد. این روش برای مراکز استان ها و شهرستان های بزرگ قابل ارسال است.
  2. پرداخت  هنگام دریافت: این سرویس مخصوص مشتریانی است که قصد پرداخت مبلغ درب منزل را دارند. هزینه ارسال بدون در نظر گرفتن میزان سفارش به عهده ی مشتری می باشد.
  3. پست پیشتاز/ سفارشی: با ارسال از این طریق، ضمن صرفه جویی در هزینه، محصول در دسترس برای تمامی نقاط ایران حتی روستاهای کوچک نیز می باشد.
  4. باربری: روشی سریع برای ارسال کالاهای عمده می باشد. اجناس به صورت معمول یک روزه در ترمنیال شهر مقصد قابل دریافت است.

نکته مهم: بر اساس قوانین شرکت ملی پست ایران، در هنگام تحویل بسته می بایست در مقابل مأمور پست اقدام به چک کردن مرسوله نمایید و در صورت مشاهده هرگونه پارگی کارتن و یا شکستگی و یا عیب و ایرادی از این قبیل، کالا به مأمور پست مرجوع شده و از تحویل گرفتن آن خودداری شود. در غیر این صورت مسئولیت سلامت به عهده ی مشتری می باشد.

شیوه ی پرداخت:

در حال حاضر با توجه به قوانین موجود، پرداخت وجوه فاکتورهای فروش به صورت آنلاین در سامانه پارسینیل فعال می باشد.

پرداخت وجوه به صورت آنلاین:

در این روش با استفاده از کلیه کارت های عضو شتاب می توانید اقدام به تسویه آنی حساب سفارشات خود نمایید. با استفاد از این روش ضمن سهولت، روند ارسال و تامین کالاها نیز سریع تر پیگیری می شود.

ارسال رایگان کالا:

هزینه‌ی ارسال برای سفارشات بالای ۳۰۰ هزار تومان رایگان می‌باشد.

شرایط بازگرداندن کالا:

شما خریداران محترم در صورت عدم رضایت از کیفیت کالای مورد نظر، می توانید حداکثر تا 24 ساعت نسبت به عودت محصول به پارسینیل اقدام نمایید. لازم است در صورت نیاز به عودت، شماره حساب و درخواست خود را علاوه بر ارسال به صورت مکتوب به کارشناسان بخش پیگیری از اپلیکیشن واتس اپ و نیز قرار دادن نسخه ی مکتوب در جعبه مرسوله، بسته بندی را به شکل اولیه برگردانده و محصول را به آدرس پارسینیل ارسال نمایید.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پارسینیل بازگردانده و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان کنده نشده باشد.

تضمین سلامت و نیز هزینه های بازگردانی محصول در مراحل عودت کالا به عهده خریدار می باشد.

شایان ذکر است هرگونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

همچنین در صورتی که محصول در زمان تحویل توسط متصدیان ارسال دارای بسته بندی آسیب دیده و یا قبلاً باز شده باشد، شما می توانید از دریافت آن خودداری کرده تا مراحل بازگردانی و ارسال مجدد کالا به صورت خودکار انجام گردد.

در صورتی که کارشناسان ما ایراد کالا را تایید ننمایند، هزینه ارسال کالا به مشتری قابل بازگشت نخواهد بود.

لطفاً توجه داشته باشید که با هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس از بین خواهد رفت.

موارد مرجوع نمودن کالا:

اگر کالای خریداری شده، ایراد، ضربه یا رنگ پریدگی داشته باشد، می بایست کالا با بسته بندی اولیه در کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات ظاهری با اطلاعات موجود در وب سایت مغایرت داشته باشد، مثل رنگ یا سایز مشخصات درج شده روی آن، می بایست کالا با بسته بندی اولیه در کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پارسینیل بازگردانده و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان کنده نشده باشد.  شایان ذکر است هرگونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که با هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس از بین خواهد رفت.

انصراف از خرید قبل از ارسال کالا:

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارش پارسینیل ( شماره تلفن 02188402545) اطلاع داده شود.

نحوه ی انصراف از خرید کالا، بعد از دریافت کالا:

باید انصراف خود را به واحد پشتیبانی واتساپ اطلاع دهید.

شما خریداران محترم در صورت عدم رضایت از کالای مورد نظر، می توانید حداکثر تا 24 ساعت نسبت به عودت محصول به پارسینیل اقدام نمایید. لازم است در صورت نیاز به عودت، شماره حساب و درخواست خود را علاوه بر ارسال به صورت مکتوب به کارشناسان بخش پیگیری از اپلیکیشن واتس اپ و نیز قرار دادن نسخه ی مکتوب در جعبه مرسوله، بسته بندی را به شکل اولیه برگردانده و محصول را به آدرس پارسینیل ارسال نمایید.  استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به پارسینیل بازگردانده شود. و اتیکت روی اجناس به هیچ عنوان نباید کنده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است.

لطفاً توجه داشته باشید که با هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از این سرویس از بین خواهد رفت.

تبصره مهم:

لطفاً توجه داشته باشید که با هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، امکان استفاده از سرویس عودت از بین خواهد رفت.

وضعیت تحویل کالاهای قابل بازگشت:

  1. 1-     تماس با کارشناسان پشتیبانی بخش خدمات پس از فروش. خواهشمند است از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً خودداری فرمایید.
  2. کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی گردد. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  3. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.
  4. بعد از ارسال کالا رسید پستی مهر شده را به آدرس info@parsinil.ir ارسال نمایید.
  5. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، میبایست عکس از رسید پستی به آدرس ایمیل info@ parsinil.ir ارسال نمایید.
  6. از نوشتن آدرس روی جعبه اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
  7. بسته خود را به آدرس: استان تهران، شهر تهران، خیابان شریعتی، چهار راه قصر، خیابان قدوسی، کوچه زارتشت، پلاک19، واحد3  کد پستی: 1639674611 ارسال نمایید.

روند رسیدگی به درخواست عودت سفارش مشتری:

  1. بررسی و کنترل ایرادهای اعلامی مشتریان گرامی توسط همکاران واحد خدمات پس از فروش صورت می پذیرد.
  2. درصورت تأیید مغایرت یا آسیب دیده گی اعلامی مشتریان گرامی توسط کارشناسان، واریز وجه به حساب مشتری انجام خواهد پذیرفت.
  3. تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، تا حداکثر ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد.
  4. ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان خدمات پس از فروش می باشد.
  5. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با کالای دیگری جایگزین کند.
  6. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری ارسال می گردد و یا وجه کالای مرجوعی به حساب مشتری واریز می گردد. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، پارسینیل تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.
  7. اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و پارسینیل در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیرد.
  8. از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۷۲ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

نحوه اطلاع درخواست به واحد خدمات پس از فروش:

  1. ثبت درخواست مرجوعی از بخش پروفایل شخصی خود.
  2. ثبت درخواست مرجوعی در بخش تماس با ما.

ذکر شماره پیگیری سفارش در هر بخش الزامی می باشد.

برگشت به بالا